نیمانیما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

نیمه ماه من

نیما در آتلیه

1392/2/24 17:51
نویسنده : خاله جون
524 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نیما جونم , خیلی شیطون شدی بلا , امروز خاله فاطیما جونت عکسهای آتلیه که حاضر شده بود رو ایمیل  کرد برام > این عکسا کادوی خاله جونیات رویا و فاطیما و دایی جونت علی هست . که قبل از عید 92 که رفته بودی پیششون بردنت آتلیه وعکس گرفتن , خوش بحالت که این خاله مهربونا و دایی مهربونا رو داری  . همین جا ازشون تشکر میکنیم ک اینقدر زحمت کشیدن دستشون درد نکنه اینم از طرف خودم ونیما ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

برو ادامه عکسا رو ببین .

من این عکستو خیلی دوست دارم .مامانیت گفت که اینجا شیطون شده بودی و نمیخندیدی خانم عکاس بهت گفته بخند کوچولو وگرنه میام قلقلکت میدما , تو هم با اینکه خندت گرفته اما لباتو بهم فشار دادی تا نخندی شیطونک ,

نیما

اینجا هم که از نردبون رفتی بالا که ستاره بچینی  .

نیما

اینجا هم که میون مدادرنگی ها قایم باشک میکنی چه با ادب,  جنتلمن کوچولی من ,

نیما

موهات هم دایی علی درست کرده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهسا خاله نیما جیگر
24 اردیبهشت 92 17:57
چه جیگری این اقا پسر خوشکل چه عکسای نازی مرسی خاله جون که عکسای نیما رو گذاشتی


خواهش میشه بوس
عمه حدیث خوشگله
31 اردیبهشت 92 15:10
واااااااااااااااااااای چه عکس های خوشگلی
و چه آقا پسرخوشتیپی


ممنون عمه جون