نیمانیما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

نیمه ماه من

نیما باسواد میشود

1392/4/29 3:25
نویسنده : خاله جون
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  ماه قشنگم بوس جیگرم قربونت بشم خاله ای .

مامانت برات بسته آموزشی گرفته تا با سواد بشی  چشمک.

 

 

امروز که با مامانت صحبت میکردم .تو هم اومدی پای تلفن و بهم گفتی خاله من با سواد شدم .قربون شیرین زبونیات .

مامانت میگفت که خودت کتاب باباییت رو آوردی وکلمه آزمون رو نشون دادی و گفتی مامان اینجا نوشته "مو"

.

هنوز یک ماه نشده کلی کلمه یاد گرفتی و تو کتابا اون کلمات رو پیدا میکنی .

از بازیگریت هم ک دیگه نگو حسابی بازیگری . جیگر من

همیشه وقتی بچه های کوچولو رو میدیدم که تو فیلما بازی میکنن با خودم می گفتم چه بچه های باهوشی و خیلی برام عجیب وجالب بود . اما حالا که تو رو میبینم که  از 2 سالگی می تونی مفهوم بازیگری رو بفهمی می فهمم که بعضی از  استعداد ها واقعا ذاتی .جیگر باهوشم. ذاتا بازیگری .عینک

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه حدیث خوشگله
17 مرداد 92 0:58
تبریک میگم، ماشاالله به آقا نیما


خیلی دوست دارم بازیگری نیما جون رو ببینم.

بازیگر و شیطون شده, اگه همینطور پیش بره هنرپیشه میشه